Fucking dator

 
 
Yes, som ni ser så hade jag datorhaveri igår... sjukt störigt. Jag var ledig igår och hade massor av tid att sitta hemma och plugga. Väl motiverad för att ta tag i plugg satte jag mig vid datorn och självklart ville datorn inte sammarbeta med mig. Så det var bara att försöka tömma datorn på så mycket som möjligt över till mitt USB och sen starta om den några gånger.
 
Det låter inte så jobbigt som det faktiskt var... det tog mig över en timme att få rätt på skiten och efter det var jag så irriterad och trött på skiten att jag bara ville kasta den ut genom rutan och skrika.... 
 
 
Hatar verkligen sånna motgångar. Men det löste sig och nu fungerar datorn som "vanligt" igen. Och med det menar jag att den blivit mycket sämre än vad den var när jag fick den. Ganska självklart att en dator blir sämre och sämre ju mer man använder den. Men man vill ju liksom kunna ha en och samma dator i alla fall 3 år innan den lägger av och börjar få fullt utrymme... tur att jag snart slutar gymnasiet och slipper spara massa skolarbeten på den. 
 
 
Nu ska jag fortsätta öva på min redovisnig i danska som jag har lite senare i dag. Ha en fin tisdag! 

Kommentera här: