Ny favorit denna sommaren

Halloj!
Sitter i bilen på väg hem från sommarstugan där vi varit i helgen med familjen. Sjukt kul att komma upp dit igen eftersom jag inte varit där sedan förra sommaren. 

Köpte glass en av dagarna och hade supermysigt på altanen. När jag var liten åt jag alltid min favoritglass Solero Shots Lemon men så plötsligt slutade den att säljas. Minns att jag blev sjukt ledsen då haha. Så när vi var i affären så såg jag denna väldigt lika glassen och var bara tvungen att smaka den. Detta var dock Calippo Shots Cola & Lemon. Men den var faktiskt riktigt god. Kommer nog bli min nya favorit i sommar!! 

Tagga måndag imorgon igen och nu vecka. Nu är det verkligen inte långt kvar tills jag tar studenten och kan göra precis vad jag vill efter det. 

Vill bara att denna kommande veckan passerar fort så jag kan få den bakom mig. Har massor med plugg och prov som stressar mig nu. Usch! 
See yaaa! ;) 

Kommentera här: