Adios amigos!

Halloj!

Yes klockan är snart halv tre på matten och jag ska strax bege mig till stationen för att ta tåget över till Kastrup och sen flyga vidare med mina vänner till Mallorca! Jag ska på studentresa! Helt galet kul ska det bli!!

En vän i min klass har lägenhet nere på Mallorca så vi ska bo där i 5 dagar och bara njuta av livet som student och självklart festa och bli solbrända också!! 

Har inte kunnat sova ett skit inatt haha, är så speedad efter min red bull och allmänt spänd och taggad på resan. Första gången jag flyger utan familjen hehe, så är lite nervös. Men det går säkert bra! killen med lägenheten har koll eftersom han flyger ner dit flera gånger varje sommar! Så jäkla nice! 

Nej nu ska jag klä på mig och äta en macka sen drar jag mot varmare breddgrader! 

Adios amigos! 



Kommentera här: