Nytt jobb - MFF

Wow så kul kväll! 

Det var dags för start på allsvenskan i Malmö ikväll och MFF mötte AIK. Riktiga rivaler och fullsatt Swedbank stadion med sååååå mycket folk. 

Lilla jag kommer dit och står i en av alla 49 kioskerna och sköter kassan med en annan tjej. Helt ny, inga förkunskaper alls slängdes jag in i stress och arbete. Men det var sjukt kul, asså verkligen riktigt roligt jobb. Så mycket glada människor och supportrar som var sjukt taggade inför matchen. Lite synd dock att det slutade 0-0 men hellre det än att det blev förlust. 

Nu är jag trött och har äntligen kommit hem, känner riktigt hur jag stinker öl och korv från grillen. 

Så nu blir det en varm dusch och sen sängen!! 

Längtar ändå redan till nästa gång jag ska jobba 20/4 MFF möter Hammarby. 

Godnatt 



Kommentera här: