Ny förvaring på sminkbordet

Ja men hallå igen! 

Inte så länge sedan sist haha, bloggen börjar ta sig igen. Lite som en berg-och-dalbana, det går upp och ner med inläggen men nu är jag ändå på bättringsvägen! 

Va med mamma och letade efter en ny vas egentligen, men istället så kom vi hem med ny sminkförvaring till mig. 

Jag har lääänge behövt någon stans att göra av speciellt mina borstar. De från Real Techniques är så stora och tar så mkt plats så har bara lagt dom på bordet när jag inte sminkar mig, vilket ser väldigt tråkigt ut. Plus att det sprider bakterier och damm osv. Inget kul. Så köpte två glas på fot och ett glad utan fot. Eller vet inte vad det kallas riktigt men ni ser ju på bilden haha! 

Sjukt nöjd och glad för mina nya glas. Nu är nästa "mission" att hitta något till läppstiften och läppglansen... ser ju så tråkigt ut när de bara ligger på bordet. Har hört många youtubers som köpt på ebay, en slags låda i plast med hål som man ställer läppstiften i. Sjukt smart. Borde kanske klicka hem en sån och se hur det blir. 

Men nu ska jag sova! 
Godnatt 

(Före)


(Efter) 

Ursäkta det smutsiga bordet!! 

Kommentera här: