Det värsta jag vet

Halloj på er! 
Måste bara kommentera dagens väder, svinkallt imorse och sen på eftermiddagen när jagslitade skolan sken solen och det var supervarmt ute... Sommaren är kanske inte helt över ändå! :D 

Jag jobbade igår och på vägen dit fick jag uppleva en av de värsta bilköerna jag varit med om. Det var totalt stopp från alla håll. Trafiken stod stilla hur länge som helst och köerna blev bara längre och längre... Så jag blev några minuter sen men det var okej, jag som hatar att komma sent. Det är typ det värsta jag vet, att komma sist eller att komma sent är så sjukt pinsamt. 

Så idag åkte jag hemifrån 20 min tidigare och tog dessutom en annan väg  som är liiite längre men inte lika mycket trafik. Superskönt! Så hann jag skriva ett inlägg på bloggen också, härligt! 

Imorgon 6:30 går bussarna fyllda med ettor till Kolboda där även jag och några andra treor ska åka med upp och servera mat på den fina middagen. Jag var ju skälv där för två år sedan och det var så grymt roligt och jag lärde känna då mycket nytt folk från skolan. Så hoppas min syster får samma härliga upplevelse som jag fick för det vill man inte missa! 

Skriver mer om det när vi är där, nu in på jobb och fylla på på kontot lite ;) 

Kommentera här: