Lördagstävling!

KAABOOOOM!!
 
Wow vilken dag jag har haft idag! Det var dags för tävling på jobbet idag och jag skojar inte när jag säger att det var det roligaste jag varit med om på länge! Shit vilken energi det var och shit så roliga tävlingar det var!! :D
 
Asså min glädje går knappt att beskriva med ord, vill typ hoppa och skrika av glädje! 
 
Det var både tävlingar individuellt mellan alla säljare om den som sålde flest ordrar men också tävling mellan rummen vilket rum som sålde bäst. Och mitt rum vann!! 100kr rikare blev vi alla i mitt rum och vi fick även välja olika presenter under dagen om man vann någon av småtävlingarna!! Jag vann bland annat en chokladboll, en väska och det bästa av allt en vattenkaraff! 
 
Jag har superlänge funderat över vad jag ska önska mig när ja tar studenten och nu har jag hittat serien som jag ska önska mig saker ifrån, glas, ljuslyktor, vasar, tallrikar, vinglas m.m 
 
Här är min vinst! LOVE IT! 
 
 

Kommentera här: