Coming up - BERLIN

I morgon är det äntligen helg och jag längtar sönder! Är så sjukt trött på skolan nu, plugg, plugg och mer plugg och det sänker hela klassens humör och stämning.
 
Men som tur är om några veckor ska vi, (jag och klassen), åka till Berlin i en vecka och typ kolla runt och självklart shoppa!! :D Tror det skulle bli en del guidening av nån snubbe som rektorn känner men mestadels fri tid till shopping och sena kvällar hehe... sjukt taggad!! Och det bästa av allt är att skolan bjuder på hela resan! 
 
Ska äntligen få träffa Anna igen i helgen och förhoppningsvis hinna med att bara ha en mysdag hon och jag, det va verkligen länge sedan. Sen ska jag jobba på söndag och jag hoppas verkligen att det går bättre då än vad det gjorde sist hehe, no comments about that men det gick inte bra :/ 
 
Nu ska jag sova så jag har massa energi till matteprovet imorgon, GOD NATT <3 
 

Kommentera här: