Göteboooorg!

Just nu är väskan packad och klar för GÖTEBORG! Imorgon bitti, tidigt som fan, ska jag köra bil till Göteborg med Michelle, Philip och Alexander. Vi ska gå på Liseberg, shoppa och bara ha så jävla kuuul! Det roligaste av allt kommer nästa bli att köra dit och hem för Michelle och jag ska bränna skivor med bästa bilmusiken så att vi får den där riktiga "roadtrip"-känslan! 
 
Är så sjukt taggad nu och vill bara åka karuseller direkt. Känna pirret i magen och håret som flyger i fartvinden när jag åker atmosphare och balder mfl. 
 
Något jag också ser sjukt mycket fram emot är DIALEKTEN!! Jag har något speciellt för göteborgarnas dialekt. Så sjukt härlig så man vill bra hänga med i snacket och ba kööööraaa, äre goooo ällä... typ haha. 
 
Snart kommer Michelle och hämta upp mig så åker vi till henne och förbereder det sista och sen imorgon bär det av mot GÖTET!! :D:D:D:D:D
 

Kommentera här: