Best friends

Lunchade hos min bästa Anna idag. Vi lagade pannkakor och egen jordgubbssylt och sen satt vi och stekte på hennes balkong medan vi åt. 

Bara några minuter efter att vi börjat äta insåg vi att vi var grymt varma och ville bara bada. Så tack vare att jag nu har körkort så körde vi till Sibbarp och badade i havet, 20 grader var inte så illa. Riktigt skönt faktiskt. 

Sen åkte jag till gymmet och svettades lite till nu ikväll. Rodde i 30 min och sen blev det mage för hela slanten. Hopppas verkligen att jag tog i tillräckligt så att jag knappt kan resa mig ur sängen imorgon!! 

Imorgon får jag äntligen träffa min bästa Blondie igen! Michelle har varit i Italien i en vecka och jag har jobbat i tre veckor så vi har inte setts på en månad!!! 
Saknar henne massor! <3 

Kommentera här: