Back to hell... ELLER!?

JADÅ! Imorgon börjar jag trean och är taggad till tusen! Längtar så fruktansvärt mycket till studenten och allt va den innebär. Men samtidigt vill jag inte riktigt att det ska dra igång igen. Saknar vännerna och en del lärare men plugget klarar jag mig utan. Kommer sakna skolan så himla mycket också när studenten väl är där... kommer gråta som ett litet barn känner jag. 
 
Men imorgon är det i alla fall dags och då är jag OFFICIELLT trea på Procce!! Kommer bli grymt och ska verkligen ha det bästa året i mitt liv nu! Festa, resa, plugga och bara ha så sjukt kul!! 
 
(ska bli sjukt kul att se alla nya ettor också, haha minns när det var jag som gick runt på skolan och var så sjukt nervös första dagen... fyfan! Men nu, NU ÄLSKAR JAG DET!!) 
 
 
1 Milina:

skriven

Bra att du ser framemot att börja skolan igen! :)

Kommentera här: