Arbetsintervju på G

Halloj! 
 
Har nu suttit i 2 timmar och bara väntat på att klockan ska bli halv 4 så då jag ska på arbetsintervju. Som jag nämnt några gånger innan så jobbar jag just nu som säljare på ett Call Center där vi säljer olika tidningsprenumerationer och liknande. Har varit där i 4 månader nu och börjar tröttna på att göra samma sak hela tiden. Ringer till sura människor som inte vill ha något, hos vissa blir man utskälld, andra tackar snällt nej och så ringer man vidare. 
 
Så nu känner jag för något nytt, lite mer varierande extrajobb där jag får röra på mig lite mer istället för att bara sitta stilla i 4 timmar och ringa till folk. 
 
Har sökt extrajobb nu inför jul på ett bemanningsföretag. Än så länge vet jag inte i detalj vad jag kommer att ha för arbetsuppgifter men i enkla drag kommer jag få en vagn, en lista med ordrar och så ska jag gå på lagret och samla ihop alla varor som sen ska packeteras och skickas iväg. Låter rätt så mycket roligare än att rinag till folk som mestadels tackar nej. Så tummar upp för det!! 
 
Men, än så länge vet jag ju inte om jag kommer få jobbet, ska ju som sagt träffa chefen om en stund och snacka lite så vi får se hur det känns efter det. 
 
 
Hoppas ni får en underbar helg gott folk.
 
Ses och hörs! 
 
 
1 freja:

skriven

lycka till på intervjun:) letar också extrajobb (y)

Svar: Åh tack så mkt! Hoppas du hittar nåt :)
Charlotte Carlberg

Kommentera här: