80 dagar

Hejhopp! 
Phuuu, veckan har bara börjat och jag är redan helt slut i huvudet. Måndagen började med terminsprov i matematik 8.30-11.00 och sen på eftermiddagen var det dags för prov nr 2. Prov i svenska om språkhistoria... Riiiiktigt segt ämne enligt mig. 

Tisdagen började lika tidigt 8.30 med psykologi i en timme och sen hade jag håla i 2,5 timme. Tur är i alla fall att jag har körkort och bil så att jag kunde köra hem på hålan och ta det lite lugnt. Det är så himla segt att sitta i skolan och bara vänta, speciellt om ingen annan i ens klass är på skolan. Det är typ bara jag och två andra från min klass som har valt att läsa psykologi 2 eftersom kursen är frivillig... Men men, nu i trean är livet mycket mer chill än vad det var i ettan och tvåan. Tumme upp för det! 

Bara 80 dagar kvar till studenten nu och jag är sååååå trött på att plugga. Vill bara gå loss och festa sönder den 12 juni och sen blir det lite jobb och förhoppningsvis högskola i framtiden. 

Nu ska jag snart hoppa i säng och sova, förhoppningsvis bättre än förra natten! 

Godnatt och sovgott! 


Kommentera här: