Tro det eller ej

Idag fyller min syster Chatrine 17! Grattis finaste syster du vet att jag älskar dig massor ❤️❤️

Vi har även studiedag idag. Vi gick upp kl 7 och sjöng för lil sis och sen åt jag frukost. Tänkte redan igår att jag borde ge mig ut och springa idag eftersom det var så fruktansvärt länge sedan. 

Lät frukosten sjunka lite och sen bytte jag om till träningskläder och gav mig ut i kylan. Fyfan säger jag bara så jäkla kallt! Mina lungor och luftrör blev som vanligt iskalla, det blir de alltid när jag springer på vintern, och det är väl antagligen därför det sker så sällan... 

Men det blev totalt 5km löpning ute i blåsten sen var jag så frusen och törstig att jag var tvungen att springa hem... Hade nog inte orkat många meter till idag asså... 
Men jag är sjukt nöjd med att jag faktiskt gav mig ut trots att det tog emot  redan när jag satte på mig löparskorna!

Hoppas ni får en bra onsdag så hörs vi snart igen! 




Kommentera här: