Min feta fredag

Gårdagen kan beskrivas som rolig, galen, sjukt ball och awesome! Va på fest hos en kompis syrras vän igår på Värnhem i hans lägenhet och jag lovar, han har den sötaste hunden ever! En liten dvärgspets som heter Akilles. Supersöt och han älskade att bli klappad. 
 
Sjukt trevligt folk och alla var allmänt glada, vi lekte öl lekar och andra roliga "lekar" men det var mestadels äldre människor där. jag och min vän Michelle va typ dom yngsta, resten va mellan 21-26 typ. Men det va svinkul! 
 
Sen vid två-tiden drog jag Michelle och hennes syster Emilia (26 år) in till stan för att försöka ta oss in på Harrys i Malmö och eftersom gränsen va 20+ trodde jag aldrig att jag skulle komma in. Men vakten va väldigt snäll och trevlig (och snygg) så vi kom in utan problem! HELT AWESOME va det!
 
 

Kommentera här: