Dumt beslut...

Klockan är tolv på natten och jag drack en cola för ca 15 minuter sedan... inte det smartaste valet om jag tänker efter nu när alla i huset gått och lagt sig. Jaja, lär väl bli trött nån gång I hope. 
 
Känns sjukt konstigt att lovet snart är över, jag menar det började ju precis! Trots det har jag inte gjort så mycket, jobbat, träffat vänner, shoppat lite... men plugget har inte fått så mycket av min tid. Vilket jg är ganska nöjd över ändå. Man vill ju inte bhöva ägna sin lediga tid åt att plugga... Vem ger ens läxor och inlämningsuppgifter över lov? Borde det inte vara förbjudet, det blir ju ingen ledighet om man ändå måste plugga... fattar inte logiken i det.
 
Saknar Michelle som åkte upp till sin syster i Norrland i måndags... känns konstigt att inte ses varje dag i skolan som vi brukar göra :( Men snart är hon hemma igen!! 
 
Längtar till Berlinresan också som vi snart ska göra med skolan! Har typ inte varit utomlands på ett år tror jag, om jag inte räknar Köpenhamn som typ tar 20 min över bron med tåg. Nä sist jag var utomlands var exakt ett år sedan när jag var i London över Halloween, åh jag saknar London, helt underbar stad! 
 
 
 
 
1 milina.blogg.se:

skriven

Tiden går så fort!

Kommentera här: