Hemma igen

Hemma från Berlin! Wow så kul det var att få se den staden! 
 
Boendet var inget att hurra för men det var väl för att skolan bjöd på det billigaste de kunde hitta. Men det dög för oss, vi var mestadels ute i staden. 
 
Det blev shopping, guidad rundtur och koncentrationsläger bland annat, och sjuuuuukt god pasta på Habana Bar. 
 
Inne på KaDeWe ville man ju ha allt, Louis Vuiton, Chanel osv.... ALLT fint fanns där, doftljus som luktade jul och väskor som kostade mer än mitt hus... typ.
 
Hur som helst, det var verkligen en rolig resa och jag vill absoluuuut dit igen! Fast då vill jag nog på Hilton eller nåt lite finare än det hemska fängelset som vi boddde på, usch. 
 
Olympiastadion var också en sak som vi besökte, WOOOOW så mäktigt det var och STORT!
 
Såklart så missade vi inte Berlinmuren, den var en av de sakerna jag hade sett fram emot mest. Jag till och med nuddade muren, suuuuperhäftigt! 
 
 

Kommentera här: