Lördag

Lördag: precis som jag lovat mamma körde vi (jag) till skogen med henne i passagerarsätet. Vi sprang 6 km var och va sjukt varma och trötta efter löpningen. Vädret var helt amazing, inget att klaga på, sol och blå himmel liksom. Sen körde jag hem igen, det går sjukt bra nu asså, som om jag haft körkort i 2 år redan. Mamma lutar sig tillbaka i stolen och tar upp mobilen medan jag kör runt överallt haha, riktigt härlig känsla. 
 
När vi kom hem gjorde jag lunch till oss, stekta ägg på mackor och smoothies muuums!
 
Sen gjorde jag något som jag är sjukt stolt över. Mamma sa att vi behövde städa vår lilla blåa bil både utvändigt och invändigt. Så jag började med att torka av bilen inuti, dammsuga och putsa fönster. Sen tvättade jag bilen utvändigt med schampo och spolade av den med vattenslangen (det roligaste) sist men inte minnst torkade jag av den med en trasa så att den blänkte. Älskar att göra saker som ingen förväntar sig att man kan göra!! :)
 
Sen körde mamma och jag och handlade mat och på kvällen grillade vi med familjen. 
 
Sjukt effektiv dag! Och jag pluggande inte ett skit, det var riktgt skönt faktiskt! 
 
 

Kommentera här: