Update

Hejsan... det var ett tag sedan.
 
Jag har äntligen slutat jobba nu. Sååå skönt, jag sov till 11 idag! Eller jag låg kvar i sängen så länge.
 
Sedan åkte jag och syrran iväg till stan för att jag skule köpa en ny foundation till mitt lilla face. Och jag är supernöjd. Fick bästa hjälpen inne på Kicks av en superduktig och trevlg tjej. Hon provade ut rätt färg i mitt ansikte och sen blev det en FIT ME flytande foundation från Maybelline New York i färgen 110. 
 
Förresten igår tränade jag löpning igen, har inte hunnit/orkat träna något alls på tre veckor nu när jag jobbat. Tro mig det har varit tillräckligt slitsamt för kroppen! 
 
Nu ikväll har jag och syrran bakat till "släktveckan" som börjar på fredag. Då ska jag träffa hela tjocka släkten i 5 dagar hemma hos min morbror. Vi bor i hans feta hus och åker ut på havet med hans feta båt... riktigt nice är det! Så vi bakade BROWNIES och dom blev suuuuuupergoda. Tror jag åt säkert 1 dl smet om man räknar alla gånger vi slickade upp det som hamnade utanför bunken haha... :D
 
 

Kommentera här: