Inköpen från Ullared

Hej på er! 
Tänktedela med mig av vad jag handlade på Ullared igår. Köpte inte så mycket grejer men det blev några saker i alla fall som jag är supernöjd med. 
 
Köpte en stor flaska balsam som endast kostade 18 kr, tänkte att det går åt snabbt och är något som jag verkligen kommer att ha nytta av nu när jag tänkt börja med balsammetoden. Köpte fryspåsar till mamma för 5 kr, galet billigt!
 
Köpte även dessa sminkborstarna från EcoTools som jag velat ha väldigt länge. Den första är en Skin perfecting brush som jag har valt att använda till att applicera min flytande foundation. Den gör att foundationen smälter in i huden och gör huden slät och fin i ansiktet. Det blir inga linjer eller kanter där foudationen och din vanliga hud möts. MYCKET BRA!!
 
Sen köpte jag även dessa borstarna som ingick i ett Starter Set. Jag behövde verkligen fräscha upp mina gamla borstar så det var perfekt! Så nöjd! 
 
Köpte en till flytande foundation av samma märke FIT ME men denna gången i färgen 115, lite mörkare än den förra för att kunna mixa färgen så att den passar min hy perfekt. Sen blev det även en ny mascara från Loreal Paris eftersom den var så billig och min gamla var nästan helt slut. 
 
 

Kommentera här: