Taggad efter besvikelse

Hej på er! 

Här precis kommit hem från dag 2 på mitt nya extrajobb. Idag gick mycket bättre än igår. 

Började igår med utbildningskursen till telefonförsäljare på ett callcenter och det var verkligen superspännande. Efter två timmar satte vi igång att sälja på egen hand. Det var jag verkligen inte beredd på så blev väldigt nervös inför mitt första samtal efters jag aldrig provat det innan. Så på mina egna kunskaper ringde jag upp främmande folk i Sverige och frågade om de var intresserade av produkten. Många avbröt, lade på, och lät mig inte prata till punkt. Men jag kämpade vidare och fick tillslut sålt 3st till olika kunder vilket tydligen var normalt för att vara första dagen på nytt jobb. Men jag var ändå lite missnöjd, de andra i min grupp sålde mer än mig så var lite besviken ändå. 

Kom tillbaka idag och då fick vi i två timmar massa olika tips och coachning om hur vi skulle göra och då sålde jag hela 11st!!!!!!!!!!!!! 

Blev så galet glad, jag sålde flest av alla i min nybörjargrupp och chefen var mycket nöjd. Alltid kul att höra att man gör ett bra jobb ju. Så ska definitivt köra vidare på samma sätt imorgon och förhoppningsvis får det lika bra ;) 

Trött blir man och superhungrig men imorgon då jäklar!! 


Kommentera här: