26 timmar i sträck

19.00 Samling i skolan och info om nattens uppdrag som banken Nordea hade skrivit ihop 
 
20.00 Vi delades in i grupper om fem och åt middag tillsammans med gruppen
 
21.00 Grupperna hade stängt in sig i sitt eget klassrum och börjat läsa igenom uppdraget så  smått
 
23.00 Arbetet var i full gång och min grupp hade kommit igång riktigt bra med starka argument och kreativa ideer
 
00.00 Det serverades panpizza, kaffe, frukt, choklad och MARÄNGSVISS i matsalen och tröttheten började komma ikapp en
 
02.00 Massagestolarna nere i ljusgården användes flitigt och många somnade av den sköna massagen. Bästa skolan asså!!
 
03.00 Min grupp var ganska stressad samtidigt som alla var sjuuuukt trötta och kunde knappt fokusera. Kan inte direkt säga att jag är nöjd med mina meningsuppbyggnader och formuleringar i arbetet som vi skrev på datorn igår/inatt. Kunde knappt tänka klart och ögonen ville bara blunda hela tiden.
 
05.23 min grupp var klara med uppdraget och hade lämnat in det slutliga resultatet. eftersom frukosten inte skulle serveras förrän 06.30 var det bara att lägga sig och försöka vila en dryg timme. Dock var det ganska svårt eftersom hjärnan fortfarande var på högvarv och man var typ helt uppspelt. Så det var riktigt svårt att koppla av och somna. 
 
06.15 Stod jag FÖRST i kön till frukosten och ville bara äta mina ägg och bakon fort som fan och sen ta bussen hem och SOVA!! 
 
Det var en sjukt rolig upplevelse tillsammans med klassen och faktiskt lärorikt på samma gång. Älskar min skola för den är så jävla lyxig!! 
 
Dock ska jag aldrig mer i hela mitt liv vara vaken i 26 timmar i sträck, fyfan! Mådde inte bra imorse när jag kom hem asså, men med tanke på att vinnade laget får en resa till Stockholm med hotell och får gå på en galamiddag så var det ju värt det!! 
 
Nu säger jag godnatt igen för nu ska jag gå och sova lite till!! :D 
 
 

Kommentera här: