Packa och plugga

Äntligen klar med repetitionen inför provet i naturkunskap imorgon. Har hunnit packa inför Stockholmsresan i mina pauser mellan pluggandet och nu är jag så trött att jag nästan skriver sovandes... Är i alla fall sjukt taggad på att springa 1 mil på söndag, och mer taggad kommer jag nog bli när jag väl kommer upp till Lidingö och får se alla andra tusentals löpare och motionärer, så jäkla kul det är asså!! Den gemenskapen är något alldeles speciellt trots att man aldrig träffat någon av dem tidigare, men man vet att alla är där för samma sak, SPRINGA, eller vissa tittar ju på också och hejar men de flesta springer. Och utan publik hade det ju inte varit kul att springa så långt så det är ju tur att så mycket folk stannar och hejar läng med hela sträckan :D 
 
 
Frågan är bara vad jag ska göra i bilen på vägen upp från Malmö till Stockholm, det tar ju ca 7 timmar med några stopp på vägen... tror musiken får bli min räddning imorgon och kanske någon bra film...
 
Nä nu ska jag sova så att jag kan prestera bra på provet imorgon och ladda upp inför min stora utmaning!! 
 
Godnatt!! :) 

Kommentera här: