Grym helg!

Ojojoj... vet inte var jag ska börja, denna helgen i Stockholm har varit så galet bra och kall!! Det va 0 grader ute på morgonen vid kl 8 och frost på rutorna. Så kallt har det ju inte blivit här i Malml än så en liten chock blev det när man vakande och skulle dra iväg till skogen. 
 
Lidingöloppet som jag nämnt innan är ju VÄRLDENS STÖRSTA terränglopp och det är galet många människor som är med och springer, allt ifrån 30 km, 15 km, 10 km och barnloppen som är lite kortare. Jag sprnag 1 mil alltså 10 km med endast kvinnor (tjejmilen) och ni anar inte vilken stämmning det var under loppet. Alla kämpade på för fullt och gav järnet i alla backarna som man trodde att man aldrig skulle rka upp för. Den värsta av alla backarna är kallad "abborrbacken" och är så lång att man inte kan se toppen nere vid början... och den är SÅ brant!! 
 
Hur som helst så är jag skitnöjd med min prestation och min tid. Jag kom i mål på 1.00.56 och mitt mål var att komma så nära en timme som möjligt och slå min tid förra året. Jag sprang nämligen en mil då också, samma bana, men då var tiden 1.01.17 vilket betyder att jag slog MITT PERSONLIGA rekord med 21 sekunder!!! :D Wiiihoooo :DDDD 
 
Resten av min familj var också med och sprang olika sträckor och vi är så nöjda med våra prestationer och hela resan upp till Stockholm och hem var bara så rolig och verkligen ett minne för livet!! Jag känner nästan för att göra det igen även om det var sjuuuukt jobbigt att springa 1 mil med enorma backar och kalla dagar... men det är fan värt det ändå!! 
 
Lite bilder från Lidingö och Lidingöloppet både 2012 och 2013 :D 
 
 
Ingen jättestor skillnad från förra året... ser dock gladare ut i år vilket jag definitivt var/är!! 
 
 
 
Förra året var det nästa bara bananer som gällde, i år var det mer blandat :P 
 
 
 
Det var 0 grader ute så jag fick ta på mig både pannband, vantar och tjock jacka innan loppet! 
 
 
 
Alla trodde att det skulle börja ösregna men vi klarade oss utan! :) 
 
 
Never give up!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: