New years eve

Sista dagen på året är här och om några timmar är hela 2013 bakom oss, som minnen och historia. 

Jag kan inte bestämma mig för om det känns positivt eller negativt. 2013 för mig har varit ett väldigt bra år, kanske det bästa på 17 år. Jag har fått vara med om mycket speciella händelser som jag aldrig kommer glömma. En av dem är såklart när jag var på Justin Biebers konsert i Köpenhamn den 20 April. Hela den kvällen var bara magisk och sååå jävla cool! 

Resan till London med familjen var en av de bästa resorna jag gjort och den staden kan man inte annat än att älska. Maten, dialekten, tunnelbanorna, miljön, shoppingen ja allt var bara så grymt! 

Den lilla resan till sommarstugan med Michelle var skitrolig. Vi bodde här helt själva i 4 nätter utan bil och familj. Badade, fiskade, handlade, solade, shoppade och hade riktigt roligt. Det bara måste göras om! 

Men samtidigt som alla roliga minnen dyker upp i huvudet när jag skriver kommer jag också att tänka på allt plugg i skolan. Visst första året på gymnasiet tycker jag har varit värst hittills. Så stressigt och massor med prov och stora inlämningsuppgifter. Det tog nästan ut mig helt. Men tvåan hittills har faktiskt inte varit en dans på rosor, även denna termin har varit väldigt stressig och kraven på en bara stiger och stiger.... 

Hoppas verkligen att andra hälften av min tid på gymnasiet blir lite mindre stressig. För jag trivs sjukt bra på min skola och har grymt kul varje dag när jag kommer dit, och det är tur det. Annars vet jag inte var jag skulle fått kraft ifrån. 

Ikväll blir det nyårsfirande med min fina släkt och jag står för efterrätten tillsammans med moster. Vi ska göra en Lime cheesecake med passionsfrukt! Jag har gjort den en gång innan och den blev inte bara god den blev försvinnande god! 

Var ska du fira nyår ikväll? :) 








God fortsättning! 


1 freja:

skriven

kul att höra att så många tycker 2013 varit deras bästa år :)

jag ska fira nyår i vellinge med närmaste vännerna och senare träffa min pojkvän :)

Kommentera här: