Babylycka!!



Sitter just nu och bara tar det lugnt hemma hos moster och hennes familj. Deras hus är verkligen jättefint och sååå mysigt. Det var extra roligt att komma hit och träffa dom idag eftersom deras dotter (min kusin) väntar sitt första barn. Alla är så glada och moster och hennes man ska bli mormor och morfar!! Så sjukt coolt! Min kusin kommer bli en så bra mamma, det är jag säker på! 

Det är nästan så att jag själv blir sugen på att ha en liten bebis att gosa med. Men allt annat runt omkring den mysiga delen vet jag inte om jag är så sugen på än... byta blöja, sömnlösa nätter och hela förändringen som kroppen går igenom under och efter graviditeten. Man har ju hört om massa olika saker som hänt gravida kvinnor. 

Det roligaste är att min kusins barn väntas komma i Maj 2014 och jag fyller ju år i Maj, så det hade ju varit skitroligt om barnet föddes SAMMA DAG som jag fyller år. Jag håller verkligen tummarna för detta och hoppas att det inträffar! 

Kommentera här: